Nye limited editions fra Moët & Chandon
- Publiceret:

- 9. maj 2023
- 1 min læsning
Opdateret: 10. maj 2023
Med et nyt samarbejde bygger Moët & Chandon bro mellem luksus og sport.

Moët & Chandon har indgået et nyt samarbejde med streetwear designeren Don C og basketball ligaen NBA. Sammen har de skabt to limited editions champagner og en hoodie.
De valgte champagner er Impérial Brut, og Nectar Impérial Rosé, som har fået et nyt design af Don C. Flaskerne bære logoer fra otte NBA hold: Los Angeles Lakers, New Orleans Pelicans, Memphis Grizzlies, Miami Heat, Oklahoma Thunder, Dallas Mavericks, Charlotte Hornets og Milwaukee Bucks.

Don Crawley også kaldt Don C
Don C udtaler i forbindelse med lanceringen:
"Fusionen mellem sport og luksus er her nu, og den er kommet for at blive. Et samarbejde som dette vil bygge bro mellem kultur, luksus og sport i folks sind, og jeg er spændt på at samle de to verdener der betyder så meget for mig personligt. Samarbejdet med NBA holder Moët & Chandon relevante, samtidig med at de bevarer deres luksus og mangeårige gamle traditioner"
Champagnerne og den specialdesignede hoodie vil ikke kommer til salg i Danmark, men vil kunne findes i amerikanske webshops.
En sampak hvori der indgår de to champagner og en hoodie, har en pris på 3200 kr.

Hoodie og champagne designet af Don C
Publiceret: 09-05-2023